Måndag - Halloween decorations

Idag så hade jag o Andi uppdrag Halloween decoration! Vi flummade runt i sex olika butiker för o hitta den rätta dekorationen för vårt hus :) I vanliga fall så brukar inte vi dekorera huset, men i år har Shane pratat oavbrutet om de andra husen och deras dekorationer. Så vi bestämde oss för att göra något också :) Inte för att det blev något snyggt tema, utan det blev istället någon udda mix av dekorationer, hahaha. Vi ska också måla pumpor som barnen plockat, så de ska också ställas ut. Men barnen var supernöjda iaf och väldigt exhalterade, så mission completed!

Help wanted! Vad ska jag vara på halloween???







Bilderna blev inte så snygga då det regnade, så jag tog bara bilderna lite snabbt med en plastpåse delvis över kameran :P



Japp, jag bor i amerika och då har vi uppblåsbara pumpor i trädgården :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0