Måndag - Wegmans

Efter endast 3 timmars sömn (fråga mig inte varför, jag var dödstrött men kunde ändå inte sova) så blev det idag lite jobb på morgonen. De vanliga måndagssysslorna o så där :) Jag o Adam gjorde sedan lite ärenden och åkte o handlade mat för familjen. Där så mötte vi världens trevligaste kassör. Han seriöst berättade halva sin livshistoria, o inte på ett irriterande och mysko vis, utan var riktigt trevlig. Killen var från sydafrika, men amerikansk medborgare, hans bästa vän var svensk och han hade också flera gånger varit i Sverige. Han var också bög och pratade väldigt öppet om detta, ganska kul :P O nu när jag loggade in på facebook, så hade han addat mig, hahaha. Jag brukar ju alltid säga att amerikanare är så öppna och lätta o prata med och att jag har ett större kontaktnät här än vad jag hemma. O idag kändes det som om killen i matbutiken var ett ganska tydligt tecken på detta :P

Nu slappar jag o Adam i soffan. Sista gången i den här soffan troligtvis. Imorgon så bär det av mot Sverige igen för honom, och jag kommer alltså få sitta själv här o kolla på "Kungarna av Tylösand" och "How I met your mother". Lite ledsamt faktiskt. Kommer bli väldigt tomt.

I natt så ska vi hämta upp Robin och Jacob som ska stanna här tills flyget går imorrn. O Andi o barnen har redan planerat vilka instrument de ska använda imorgon när de väcker dom ^^ Stackarna.





Nu är också halloween kostymen beställd. Lite oväntat så blir det indian i år. Så här ser klänningen ut iaf och ni får väl tänka bort de snygga benen, de förstorade läpparna och brösten för o få en någolunda rättvis bild :P

Kommentarer
bex

SKÄGG!

2010-10-19 13:44:51
Jasmin

Olala sexy Emelie :D

2010-10-19 20:42:42
URL: http://misspersian.blogg.se/
Anonym

Hej vart är denna kostymen beställd? väldigt fin! hör gärna av dig vart den är beställd

2012-10-24 15:39:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0