Onsdag - C is for Cookie

Ska alldeles strax hämta upp Adam på flygplatsen!!! :D Ska bli riktigt kul o ha honom här i några dagar. Får se hur länge han tycker det är kul dock med min helgalna värdfamilj :P Andi o Shane har redan smidit planer på att komma ner o väcka hos med instrument imorgon bitti. Så kommer man på "semester" hit så får man inte räkna med någon sovmorgon :P

Dagen har varit fullspäckad och många bilder har tagits men efter som jag är lite på språng så hinner jag inte lägga in dom nu. Men det kommer imorgon :) Vi klädde iaf Cameron och Blake i deras nya halloweenkostymer och fick oss ett gott skratt ;) Mycket söta bilder på Elmo och The Cookie Monster kommer snarast alltså. När Shane kom hem från skolan så målade vi pumpor också, så det har blivit mycket halloween förberedelser. Shane ska vara en "fairy princess" som hon kallar det, min värdmamma har någon superudda (men rolig) kostym där man rider på en struts, hahaha, och min värdpappa ska vara "DJ Lance Rock" som är en filur från barnprogrammet Yo Gabba Gabba. Kommer bli så kul o få se hela familjen :P





Cookie Monster, från Sesame Street :)




Elmo :) Som Cameron ska vara.

Oh just det ja!!! Det glömde jag berätta också! Shane o Cameron var för några månader sedan med på en audition för inspelning av en Sesame Street DVD :) O idag kom filmen och både Cameron och Shane är med i den! :) Så himla gulligt. De har inga repliker eller så, men man ser dom klart och tydligt då Shane står o målar och Cameron har som roll att peka på en fyrkant, hahahaha. Låter aslöjligt men dom är med iaf ;)




O så DJ Lance Rock :P Kan ni tänka er Curt som den här gubben eller, hahaha.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0