Onsdag - day 2

Andra dagen med en dejt med soffan. Mår apa så jag har knappt rört mig alls idag. Har bara legat i soffan hela tiden och kollat på TV och TV-serier på nätet. Men blir jag inte frisk snart så kommer jag inte har några serier kvar o kolla på. Har redan kollat igenom Greys Anatomy, Desperate Housewives, Glee, Ensam Mamma Söker och NCIS. Någon som har något bra tips på vad jag bör se next? För just nu känns det som om jag kommer spendera allt för många dagar här nere i "grottan".

Känns som det här har blivit någon klagar blogg men jag lovar att old me kommer försöka skriva lite roligare inlägg snart.

Kommentarer
Ewe

Du får titta på Two and a Half Men, How I Met Your Mother, Cougar Town, One Tree Hill, 90210, Gossip Girl och The Vampire Diaries :)

2010-10-28 08:04:10
URL: http://panicswitch.blogg.se/
mamma

Du kan väl mysa med bönderna på fyran!

Håll utsikt efter Böda sand som börjar snart!

2010-10-28 08:56:46
Malin Månsson

Vampire diaries !!! Du kommer garanterat fastna där ;) Krya på dig ! :)

2010-10-30 01:20:15
URL: http://livefromtolland.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0