Söndag - 10-10-10

Just nu sitter jag o Adam här o snorar och hostar i kapp. Vi har båda två blivit riktigt förkylda, så himla kul... Idag ska vi iaf ta det lite lugnt och sedan gå på barnkalas för kusin Sammi. Så det kanske inte blir så lugnt iaf med 25 galna ungar och en stor släkt :P

Igår så tog vi det ganska lugnt också. Tog en liten mini shopprunda och sedan så jobbade jag några timmar under eftermiddagen och kvällen då mina värdföräldrar var iväg på "light the night" som är en välgörenhetstillställing för cancer. Så de var där för att supporta "Team Seth" och min värdmammas bror. Det hade varit riktigt lyckat och under de här veckorna innan den här "light the night" så har Team Seth själva samlat in 23000 dollar, alltså runt 160 000 kronor! Helt otroligt och de var den grupp som samlat in allra mest pengar. Så under tiden de var där så hade jag hand om Blake. Men när lillkillen hade somnat så lagade jag o Adam mumsig köttfärsås och spagetti och sedan kom Meike o Mario över för o ha middag med oss. Vi åkte också o åt glass på ett jättegott glassställe här i närheten :)

Här kommer bilderna på Cameron och Blake när de busade runt i sina halloween kostymer :) Kom ju på att jag lovat att lägga upp dom.



















Kommentarer
bex

naaw va söta dom är :D

sluta vara sjuka o krya på er!!

2010-10-10 22:24:19
mama sweden

Love them

2010-10-11 09:08:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0