Söndag - Girly weekend

Hej hopp! Liten snabb update sa här i farten :) Jag är just nu hemma hos Meike där jag spenderar helgen. Vi har hand om tjejerna da deras föräldrar är iväg denna helgen. Igar sa gjorde vi först chocolate chip pancakes tillsammans, sen blev det o skjutsa tjejerna till dansskolan, där de spenderar sjukt mkt tid btw. Rebecca dansar 22 timmar i veckan, helt otroligt da hon bara är 12 ar gammal. Sa under tiden de var där sa akte jag o Meike o shoppade :) Blev en fin liten vardagsklänning och jag blev mycket nöjd. Dock sa börjar jag undra hur jag ska fa plats med allt i resväskan hem :P

Efter dansen sa blev det pizza med Sammi innan det var dags o aka hem där vi alla satt i pyjamas i soffan, kollade pa film och käkade massa glass. Can't complain about that ;)

Lite bilder fran helgen kommer när jag är hemma igen :)

Kommentarer
Eivindvilja

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-12-25 12:33:54
URL: http://eivindvilja.blogfuture.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0