Söndag - New York City

Igår så var som sagt jag, Adam, Meike och Mario inne i New York City. Vi var ganska duktiga på att visa upp New York för Adam och gick runt i flera timmar för att visa Chinatown, Soho, The Village, Frihetsgudinnan, Wall Street, Little Italy, Brooklyn Bridge och Washington Square Park. Mycket vandrande som sagt ;) Men vi hade en mycket trevlig dag. På kvällen så mötte vi upp Robin och Jakob för o äta lite middag innan det var dags för Broadway showen West Side Story. Som vanligt levererade broadway, men jag måste säga att jag inte var lika imponerad över denna showen som jag har varit över några av de andra som jag har sett. The Lion King och American Idiot är fortfarande starka i toppen på listan :)









Blåsigt i battery park med utsikt över frihetsgudinnan



Little Italy



Washington Square Park










Redo för West Side Story







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0