Tisdag - I thought there were only one?

Priset för dagens härligaste kommentar går idag utan tvekan till min tvååring Cameron...

Imorse så kom barnen tillsammans med Andi ner och väckte mig och killarna som sov i källaren. Jag o Adam hade inte förvarnat Jacob och Robin om att de skulle komma, så vi fick oss ett ganska gott skratt :P Barnen var superexalterade då de verkligen älskar när vi har besök här. De spelade med alla möjliga instrument och förde ett härligt väsen strax efter sju på morgonen. Barnen hade inte mött Jacob o Robin innan då de kom hit sent i igår natt, så de hade inte sett dom innan. Så efter att vi alla var mer än vakna och efter att barnen gått upp på övervåningen igen så kollade Cameron upp på Andi och frågade fundersamt, "Three Adams???" 

Hahahahahaha.



Kommentarer
Henrietta

haha vad sött!

2010-10-20 09:42:50
rebe

underbart :) krama Admaisisis en massa från mig, en kram till Robin också och den tredje killen för man vill ju inte vara orättvis:) KRAM TILL DIG

2010-10-20 11:09:51
URL: http://alltingnu.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0