Tisdag - Sjukling

Sjuklingen Emme här. Är sjuk för andra gången på mindre än en månad... så himla kul. Mår verkligen skit och har knappt varit uppe ur "grottan" idag. Så just nu ligger jag i soffan med en stor kopp Kalmar te och försöker inte röra mig allt för mycket då verkligen varje liten kroppsdel gör ont. Till och med att skriva här är fasiken plågsamt. Usch!

Så om det blir dåligt med uppdateringar så vet ni varför, men jag hoppas, hoppas, att febern har försvunnit tills imorrn för så här dåligt har jag nog inte mått på år och dar

Kommentarer
mamma

Hoppas du kryar på dig snabbt gumman.

puss o kram

2010-10-27 17:57:47
Adam

Stackars liten, stuck in the dungeon. Adams Källartips, knarka Advil, drick mycket vatten och få feberyra! Krya på dig!

2010-10-27 18:52:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0