Tisdag - What's in it for me?

Duktiga lilla jag har idag tagit tag i mitt studentlägenhetsletande! (Långt ord det där. Ska det ens sitta ihop?) Tanken är att jag ska börja plugga Media kommunikation och PR i Jönköping i augusti, så nu har jag äntligen börjat sätta upp mig på lite olika bostadslistor. Får väl se hur det går. Vem vet, jag kanske till och med hinner och ändra mig och struntar i Jönköping helt o hållet. Någon som har nått o säga om staden förresten, för jag har ingen aning!? Bra studentstad? Fin/ful? Är det någon som känner någon i Jönköping som är färdig pluggad till sommaren så får de gärna säga till också!

Just nu sitter jag o letar jobb för fullt på arbetsförmedlingens hemsida... japp, så kul har jag det. Men någon gång så måste jag ju börja ta tag i mitt liv efter USA. För tiden rinner iväg och snart så är det 16 december och jag är hemma igen utan jobb eller planer. Har lite lätt panikångest faktiskt.


Kommentarer
mamma

Ola säger att du ska kontakta honom ang ev jobb!

puss

2010-10-06 11:03:11
mamma

Hälsa så gott till Adam hoppas ni hittar på massa skojsigt!

Puss!

2010-10-06 11:05:09
Jasmin

Emme läs Markit IT (Marknadskommunikation IT) med inriktining PR här i sthlms uni!! PUSS

2010-10-07 21:45:04
URL: http://misspersian.blogg.se/
My H

Hejsan!

Det var väldigt länge sedan man snackade med dig, men jag har läst din blogg:) Jag pluggar i Jönköping nu, andra året av tre, och trivs jättebra:) Både med skola, klasskamrater och staden!!! Den stora skillnaden från Kalmar är alla backar och kullar här, men det gör att staden får sin charm(stavning?)... Är det ngt annat speciellt du vill veta om Jkpg så bara fråga?? Ha det jättebra, Kram från en barndomsvän:)

2010-10-08 22:50:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0