Torsdag - Stadsbor

Vi har fått vårt hus sålt! Pratade med mamma förut idag och det är nu äntligen klart :) Det har varit lite segt o få det sålt då det varit väldigt många hus till salu i den lilla byn vi bor i. Men nu så kan flytten verkligen börja. Så den 15 november flyttar vi in till stan :)

Andra nyheter antar jag är att jag har halsfluss. Cameron blev sjuk igår och fick feber, så idag var de med honom hos doktorn och då visade sig att han hade halsfluss. Så när de kom hem igen så checkade min värdmamma mig också, oh japp, samma sak. Så strax ska Meike komma över med en stor dos Pencilin åt mig som min "värdmoster" har fixat till mig då hon har ett eget apotek och kan typ allt om sånt där :P Känns lite konstigt att inte gå till en doktor först men jag är lite lätt desperat, I am so done with this! Så nu hoppas jag på att jag kryar på mig snabbt och att jag kan fira halloween i helgen som tänkt.


Kommentarer
Daddy

Krya på dig gumman!! Kram Daddy!

2010-10-29 07:44:04
bex

haha du kör en bex? Härligt :D krya på dig tok! 3 dagar pencilin sen brukar man va lagom kry för att röra på sig:D

2010-10-29 12:04:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0