Torsdag - Welcome to America

Nu så är Adam här :D Jag hämtade honom igår på La Guardia airport i New York så lilla Emme körde återigen genom New York och denna gången så körde jag igenom Manhattan.... läskigt! Men det gick bra, lite nervösis var jag allt, och nu tror jag har kört i nästan alla delar av centrala New York. Har bara harlem kvar tror jag, haha. Men det var så himla kul o få se honom! Jag fattar fortfarande inte riktigt att han är här :P

Idag så har vi umgåts med familjen :) Barnen väkte Adam a lá Sawin stil imorse, sedan satte Andi både mig o Adam i arbete innan vi åkte o hämtade Shane o pojkarna som varit i skolan och hos farmorn. Sedan så fick inte Adam en lugn stund för vi skulle över till mormor o morfar där det blev middag och litet födelsedagsfirande för kusin Sammi som idag fyller 8 år :) Men det var riktigt mysigt och det är alltid kul o få visa upp min amerikanska familj som betyder så otroligt mycket för mig.




Adam o Shane hade en show ute i trädgården :P Det blev också lite "små grodorna" runt trädet som fick vara midsommarstång.


























Födelsedagsbarnet Sammi




På vägen hem så stannade vi för o ta lite kort vid det här huset, som har världens coolaste halloween dekoration! :) De har skelett som kommer krypandes upp ur deras gräsmatta! De började ha skelleten för några dagar sedan, men då kunde man bara se kroppsdelar sticka upp ur gräsmattan. Någon dag senare hade några klättra upp och allt fler hade börjat dyka upp. Idag när vi körde förbi där hade ett gäng kommit upp ur jorden och bildat en pyramid, haha. De hade denna dekorationen förra året också och då slutade det med att de hade alla 13 skelett staplade på varandra samtidigt som de balanserade på pympor. Riktigt coolt!












På facebook så har ägarna till huset en grupp som heter "13 skeletons" och där finns bilder från varje dag där man kan se hur skeletten förflyttar sig, om det är någon som är intresserad av att ta en titt :)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0