Torsdag - House for sale

Nu så är vårt hus officiellt till salu. Idag så kom bilderna upp på nätet, och den 10 oktober så blir det visning. Konstigt! Jag har suttit o kollat på bilderna på internet säkert hundra gånger, för jag fattar det inte riktigt. Det där är ju VÅRT hus, vad gör det där med massa hus som vill byta ägare? Det finns väldigt många minnen kvar i det där huset, och att det inte ska vara vårt längre när jag kommer hem, känns ganska udda. Jag är samtidigt peppad över att få flytta, starta något nytt och äntligen få slippa leva efter busstidstabellen. Men som Bex skrev i ett litet meddelande jag fick, vi har ju studsat på studsmattan i min trädgård, sjungit singstar på övervåningen och dansat till Tomas Ledin på min altan under tidigare dar, och att inte kunna gå "byrundan" längre tillsammans kommer bli konstigt. Inte för att någon utav oss har bott hemma på ett bra tag, utan bara för att om vi har kvar huset så skulle vi tekniskt sätt fortfarande kunna göra de sakerna. Men nu så ska jag o familjen alltså bli stadsbor och jag o Bex får hitta nya saker och hitta på, och bygga upp nya minnen :) So here we go!


http://www.pontuzlofgren.se/beskrivning.aspx?guid=3QDQ2HBHN33FHP9O&typ=CMVilla

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0