E is back again

Jag ar tillbaka till USA for kort 2 veckors visit, efter ett helt ar i Sverigeland, och det konstiga ar att sa fort jag kommer hit sa kommer lusten tillbaka for att blogga! Sa jag tankte att jag skulle forsoka damma av den har gamla sidan lite och faktiskt forsoka uppdatera lite igen. Men som vanligt sa skriver jag detta mest for mig sjalv, men sjalvklart ar ni valkomna ocksa ;)

Igar sa landade jag alltsa pa amerikansk mark, och som vanligt sa var detta inte populart i imegrations pa flygplatsen... jag blev stoppad (igen) och tagen till ett separat utfragningsrum (igen) och totalt grillad (igen), men denna gangen gick det relativt smartfritt och jag kom ifran tullen pa en 20 minuter, puh!

Hittade efter lite om och men Andi (min hostmom) pa flygplatsen och sedan akte vi far att hamta upp "mitt" aldsta barn Shane i skolan. Och det roliga var att barnen hela tiden trott att jag skulle komma en dag senare, sa Shane blev helt chockad nar hon sag mig komma gaendes pa skolgarden. Hon visste inte riktigt vad hon skulle saga eller gora, men efter en stor bamsekram och varldens leende fran min alsklings tjeja var allt som vanligt. Min ankomst hade tydligen inte undgatt nagon pa skolan heller, da bade larare och elever visste om att Shanes big sister from Sweden, som Shane kallar mig, skulle komma pa besok. En flicka i Shanes klass kom till och med fram till mig o berattade att hon ocksa hette Emelie :P

Pojkarnas reaktion var hur harlig som helst. Nar vi kom hem sa blev det bade gladje skutt och ett gang kramar. De ville visa allt, och hela kvallen hade jag tre barn efter mig som ropade "E, E, E". Blake (minstingen pa 2 ar) var hur sot som helst och kom flera ganger fram for o kramas och gjorde allt for att fa min uppmarksamhet. Blake pratar verkligen non-stop, sa sjukt sott, medan Cameron hela kvallen ville leka "superherofight" medan Shane hade skitkul med att lara sig nya svenska ord. Ordet "hi" som later precis som svenskans "haj" blev kvallens nya ord och anvandes friskt i var och varannan mening. Gud vad jag har saknat dessa tre godingar!


Bilder kommer!

Kommentarer
Jasmin

Ååååh Emme åkte du utan att ringa mig!!! Är glad för din skull va kul att få träffa söta barnen och familjen igen :) ser fram emot att få läsa din blogg ingen har ju saknat det.



Ta hand om dig nu och va skönt att det gick bra sen på flygplatsen :) Pusss

2011-12-07 11:22:30
URL: http://misspersian.blogg.se/
mama sweden

Hej gullet

vad kul att du skriver på bloggen igen. Jag kan se barnen framför mig när de träffade dig igen, jag är avundssjuk jag vill också se dem. Jag vill gärna se bilder och då framför allt Curt i sin snygga mössa. Vad fick du för kommentarer om Andi och Curts presenter? Jag är nyfiken på vad du redan hunnit shoppa. Krama alla från mig! puss älskar dig

2011-12-07 18:53:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0