Oh dear New York

Precis hemkommen efter en heldag i New York. Oh my gosh, have I missed this city, or whaaatt?! Sa jakla harligt o vara tillbaka. Pulsen, shoppingen, den nagot udda lukten och allt folk, det ar New York for mig :P I brist pa folk som ar lediga en vanlig fredag sa akte jag faktiskt in helt sjalv, men det gick hur bra som helst. Var faktiskt ganska sa skont :) Det blev lite 5th avenue strosande, lite shopping i Soho, lite Starbucks och sa besokte jag faktiskt ocksa den nya memorial platsen for 9/11.

Dagen innan var jag o shoppade lite med Andi o Blakies och sedan sa lunchade vi tillsammans med mormor Barbara. Pa kvallen blev det att mota upp Kevin som jag inte sett pa ar och dar, sa det var riktigt kul att fa se honom igen och bara snacka en massa skit ;) Sa dagarna rullar pa helt klart! Nu blir det sangen.

Kommentarer
mamma

Hoppas du hittat mycket fint i NY. Ska du dit fler gånger? Kan du inte lägga in lite kort det vore kul att se barnen. Puss Puss

2011-12-11 07:59:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0