Otey E, Otey?

Dag 3 och just nu ar det valdigt lugnt at the Sawin residence. Barnen har precis akt ivag till skolan och Andi ar ivag pa upptag. Jag har ingen bil annu, sa just nu ar jag lite fast i huset. Men sa ar det :) Ikvall sa ska vi over och halsa pa barnens mormor o morfar och jag ska fa traffa tva av barnens kusiner igen, Caca o Sammi som jag manga ganger sag som mina egna vardbarn. De ar verkligen varldens mysigaste, sa det ska bli riktigt kul o fa traffa dem :)

Men bara for att det ar ganska lugnt idag, sa var det langt ifran lugnt igar :P Jag vaknade redan kl. 4.20... javla jetlag. Men redan klockan 5 var Cameron uppe sa vi busade runt i kallaren medan resten utav huset fortfarande sov. Sedan blev det att dumpa av barnen pa skolan och Andi pa ett mote, och under tiden de var ivag sa passade jag pa att gora lite powershopping ;)

Efter skola och "bell choir practice" blev det svensk present utdelning. O jag tror jag lyckades ganska bra denna gangen ocksa :P Shane o Cameron alskade o spela bandy sa det gjorde vi resten utav kvallen. De har pratat non stop om sina adventskalendrar och spiderman mossan som min farmor skickade med till Cameron var en en enorm hit, da han inte tog av sig den pa hela kvallen :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0