An update

Hej hopp igen. Jag lag visst efter med bloggandet lite mer an jag trodde, haha. Har typ inte uppdaterat ordentligt pa hela veckan, fy skam! Jag fattar verkligen inte hur jag hann med/orkade/hade inspiration for att skriva minst en gang varje dag, nar jag bodde har, for nu ar jag verkligen helt off :P

Men veckan som gatt har varit riktigt bra iaf! :) Min mandag blev ganska lugn, var hemma med Blake, min vardmamma o barnens mormor. Busade massa med barnen och sa blev det garderobsrensning med grandma Barbara. Pa kvallen akte vi o kollade pa Shane som hade en liten uppvisning med sin dans/sang/teater-klass. Supersota var dem verkligen :)

Pa tisdagen akte jag o Andi ivag o shoppade loss pa ett Jersey Shore outlet. Hur kul som helst var det, och vi kom bada tva darifran med en hel del kassar. Pa kvallen blev det filmmys med "The help", en riktigt bra film, men tydligen sa ska boken var tom. annu battre.

Sen blev det onsdag och det var dags for en tur in till New York igen :) Denna gangen akte jag in tillsammans med min vardmamma och Laura (basta kompis till min vardpappas yngsta syster och en tjej jag traffade forsta sommaren jag var har) och hon ar supertrevlig, anyway :P Vi var forst o at pa en liten mysig grekisk restaurang i "hells kitchen"-omradet, och sedan sa gick vi faktiskt och sag broadway musikalen The Phantom of the Opera. O den var hur bra som helst!! Den hamnar helt klart i min topp tre lista over basta broadway musikaler jag har sett (och jag tror det ar typ 7 st nu sammanlagt, haha). Efterat sa gick vi langs hela 7th avenue ner till the Village dar vi tillslut hamnade pa ett smorgasstalle som bara har saker med jordnotssmor. Det var typ himmelriket for mig o Andi som i stort satt har peanut butter pa allt som vi kan hitta pa :P De hade hundra olika sorter, med bla. vitchoklad, kanel och honung och det var riktigt gott trots att det later lite udda, haha.

So thats my story so far :) Och tyvarr sa ar det bara tva dagar kvar nu... uschaa!!!

Kommentarer
Jasmine

hittade igen din blogg efter ett tag igen. vad roligt att du var i usa pa besok. Sjalv ar jag inne pa min sjunde manad som au pair i england hos en svensk-kanadensisk familj ohc har det hur bra som helst. Har 3,5 manad kvar av mitt ar nu sa tiden gar hur fort som helst.

2012-03-22 14:15:14
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0