Måndag - Like an old lady

Under den tiden jag var arbetslös och otroligt rastlös hemma så stickade jag en hel del. Just like an old lady ;) Men det var faktiskt ganska kul och jag letar fortfarande efter nya (lätta ^^) saker som man kan göra. Jag orkar inte direkt sätta mig o göra en hel yllekofta, men senast så fick jag ihop ett "rosettpannband", och en tubhalsduk. Och det var faktiskt riktigt kul och jag har framförallt använt tubhalsduken en hel del. Perfekt då det faktiskt inte kostar så mycket o köpa några nystan garn och sedan så får man många timmars tidsfördriv :) Så eftersom jag har lite bildtorka och bloggtorka så tänkte jag visa upp vad jag har gjort för något. O om det är någon som har något roligt tips på vad jag kan sticka här näst, så får de gärna säga till!


(Skitsnygga bilder tagna med webcameran.... haha, not..... men jag har ju skaffat en ny dator, så jag var ju tvungen o testa den nya webcameran också :P)

Kommentarer
Jasmin

Woow riktigt fint gums duktig du är :D I like

2011-03-14 22:42:34
URL: http://misspersian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0