Onsdag - Erbjudande på lägenhet

Har "firat" det underbara vårvädret idag genom att ta en löparrunda (jogga/gårunda borde det kanske stå istället) i solen. Gud så härligt! 14 plus, ljumma vindar och solsken. Kan det bli så mycket bättre? Jaa, det kan nog det. För jag öppnade precis mejlen och ett litet mail om att jag har blivit erbjuden en visning på en studentlägenhet i Jönköping. O det var ju inte helt fel :) Tvivlar dock på om jag ska fortsätta visa mitt intresse, då det är både delat kök och badrum med några andra studenter. Kök fungerar ju, men badrum vet jag inte om jag känner för. Men annars så var det okej hyra och knappa kilometern från högskolan. Så vi får väl se hur det går. Jag har ju faktiskt inte ens kommit in på programmet än, haha. Så det är väl egentligen lite dumt att planera boende o allt innan jag ens vet om att jag har en chans att komma in. Vore ju sjukt snopet att ha en lägenhet i juni, men sedan få veta i augusti att jag inte ens kom in på skolan :P
Men aja. Nu blir det duschen o sen jobb! Puss på er!

Kommentarer
Erika

Hej!

Jag googlade indian kostym och såg att du lagt upp en bild på den kostymen jag tänkte beställa. såg att du beställt den tidigare. Min fråga är nu hur den var i storleken? Var den kort över rumpan? Jag är jätte taccksam om du har lust att maila mig med svart=)

Tack på förhand! /Erika

2011-03-28 18:28:22
My H

Hejsan!

Vet inte om du förstår vem det är??

Du har alltså sökt till skolan här i Jönköping?! Jag studerar ju i Jönköping nu och har ett år kvar, så de skulle ju vara roligt om du oxå kom in här:)

// My H

2011-04-11 20:19:47
Jasmin

Emme vart är du kom tillbaka till bloggen :P Miss you!!

2011-05-31 10:01:43
Jasmin

Emme var är du kom tillbaka till bloggandet!! Miss you :P

2011-05-31 10:02:43
URL: http://misspersian.blogg.se/
Jasmine

Oj här var det längesen jag kikade in! Vad roligt att se att det går bra för dig.

Jag tänkte bara säga att jag är på väg som AuPair nu, i London. Om jag hittar en familj. Är mitt i matchningsprocessen och åker med en förmedling som heter Swedish Connection.

Hoppas innerligt att någon familj vill ha mig.



Ha det bra!

2011-06-15 13:47:54
URL: http://jasmineisaksson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0