Söndag - Sandwich Artist

Är precis hemkommen från jobbet och jag är helt slut! Fötterna värker och ögonen går i kors. Har jobbat hela helgen och det har varit fullt ös medvetslös hela tiden. Det är förvisso kul när det är mycket o göra, men nu kändes det otroligt skönt o få dyka ner i soffan :)

Hade "söndsgsöppningen" idag och jag hade helt klart mer än en bakiskund :P Fick en ganska rolig kommentar av en kvinna som var inne idag o köpte också. "De säger att hantverket börjar att försvinna, men det där du gör kallar jag ett hantverk", sa hon o pekade på mackan som jag gjorde åt henne, hahahaha. Hantverk kallar jag det definitivt inte, men det står töntigt nog, faktiskt "Sandwich Artist" på våra namnskyltar :P
En annan kund som var inne var sjukt impad över hur jag kunde komma ihåg exakt vad han skulle ha på de fyra mackorna han beställde, haha. Men man lär sig ganska fort faktiskt att hålla hundra beställningar i huvudet samtidigt. Precis när jag hade börjat så klarade man ju knappt o komma ihåg en beställning samtidigt, men det är sjukt hur fort man lär sig faktiskt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0