Tisdag - New haircut


Jag o systeryster var ute på en liten promenix häromdagen, o då fastnade jag o min nya (men här väldigt ruffsiga) frisyr på bild. Så eftersom det har varit så dött här på bloggen på sistone, så tänkte jag att jag kanske skulle kunna bjuda på denna iaf :)
Har inte haft så mkt till blogghumör på sistone, så därför har bloggen något dött ut. Förlåt! Men varför skriva när man inte har något o skriva om??? Eller någon lust till det? Då blir det ju bara tråkigt, ointressant och nedstämt ändå.
Ibland saknar jag att inte få "ventilera" varje dag. Det är ganska skönt faktiskt :) Så det lär nog aldrig bli 100% dött här. Men ni får helt enkelt stå ut med lite galen uppochner uppdatering ;)
Slänger in en bild på syster från promenaden också, när jag ändå är på G ;)

Kommentarer
Jasmin

Åååh va kul att du uppdaterat :P Mycket mycket fiin är du guma I like it a lot!!!!! <3 Stort pluss

2011-03-02 22:14:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0