Torsdag - Framtidstankar

Sitter o smider lite framtidsplaner :) Eller aaaa... jag önskar väl snarare att jag hade ett antal veckors ledighet att ta ut, en massa pengar och all tid i världen för att göra allt det jag vill. Men samtidigt så vet jag väl om att jag borde växa upp och ta tag i mitt liv ;)
Jobbar just nu på Subway här i Kalmar (Jessika du undrade ;)) och trivs väldigt bra. Härliga arbetskamrater och det är lite fart och fläkt, så det känns bra. Dock så är väl tanken att jag ska börja plugga till hösten (som sagt jag måste väl ta tag i mitt liv) och då blir det förhoppningsvis hejdå Kalmar och hej till Jönköping och deras PR och marknadskommunikations program. Tror nog det kan bli bra. Om jag kommer in vill säga... Ska göra högskoleprovet nu i april och förhoppningsvis höja mina chanser att komma in. Men än så länge så har jag inte pluggat ett dugg, så vi får väl se hur det kommer att gå :P
Men därimellan så vill jag ju också hälsa på ungefär halva världen, och hur detta ska gå till är fortfarande ett mysterium...
(What's up med blogg.se den senaste tiden, jag kan inte "hoppa ner" och göra nya stycken. Någon som vet varför?!)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0