Torsdag - En flygbiljett, tack

Jag är precis hemkommen från jobbet och alldeles strax bär det av mot gymmet. Det känns verkligen som om mitt liv denna veckan bara varit jobb, friskis, sängen, jobb, friskis, sängen, jobb, friskis, sängen... Men egentligen så ska man väl inte klaga. Jag trivs på jobbet, dagarna rullar på och jag slipper ju faktiskt bara vara hemma och baka och sticka :P Vi har även fått in en ny tjej på jobbet så nu får jag lära upp henne. Känns ju faktiskt lite konstigt med tanke på att det var ju typ bara någon dag sedan som jag var the newbie ^^

Men trots att det känns helt okej att vara hemma just nu, så vill jag komma bort. Jag vill till Irland o träffa Bex, till Italien o se Francesco, till Tyskland o träffa Meike och så skulle jag göra allt för en flygbiljett till USA. Vill så himla mycket se mina små just nu. Pratade med min värdmamma o barnen häromdagen och shiiiiiiiiiiiitttttt vad jag saknar dem. Det gör verkligen ont i hela mig. Speciellt lille Blake har ju gått o blivit så stor och när han kommer fram till camen, skiner upp som en sol och pekar och hojtar "E!" (som han aldrig kunnat säga innan) så går mitt hjärta i tusen bitar. Blake babblade på sitt lilla egna språk, slängde slängkyssar och sa "I love you" medan Shane berättade hur hon drömt om mig, och frågade när jag skulle komma tillbaka. Cameron var ju mest bara så underbar som Cameron kan vara o sprang runt (med endast kalsonger på och en plasthink på huvudet) och spelade gitarr och sjöng :P Så jag menar, hur fasiken kan man inte sakna det?? ;)

Kommentarer
bex

boka bexresa till irland do it do it do it do it !! du är alltid välkommen! jag har massa lediga dagar o ta ut o shit! shoppa o festa! yes indeed!

2011-03-04 11:17:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0